THE LONELY NIGHTS ❝ personal · blog ❞   |   about  ·   twitter   ·   tumblr  · follow





Shooting star
Hi and Assalamualaikum. Atiqah A. 9teen. Kuala Lumpur, Malaysia. Easily lost in her own world. A passionate dreamer. An avid star gazer. Believe in making her own fairytales come true. A city girl at heart. Love, respect and kindness are the things she live by. This is the bits and pieces I called my life. ♥

Instagram
@heyitsatiqah

agenda
13/5 Happy Mother's Day!
16/5 Selamat Hari Guru!
25/6 Balik KL!
8/7 My sister's wedding reception! ♡
11/7 Third semester starts today!


the lucky star
family. friends. true love. rilakkuma. anime. manga. sunset on the beach. greek myths. arthurian legend. good books. cuddle up in bed with a good book/movie + coffee. milk tea. food. sushi. dorayaki. japanese characters. shopping. sleep. good grades. movie nights. nostalgia. writing stories. photography. long showers. inspiration. imagination. romantic comedy. food. mom's cooking. cute & kawaii stuff. positivity. honesty. milk + honey. hanging out. late nights. shooting stars. the galaxy. aurora borealis. animals. you.

twitter


mail


Banners

disclaimer
Layout made by tkh. Removing any credit is shunned upon. Please do not rip, steal or copy this layout. All photos tagged mine and/or watermarked with my URL is mine. I will post pictures with proper credit but if you see your pictures without proper credit and/or want me to take it down, please click on the mail icon above.

  When I'm At Home
Hi and Assalamualaikum! 

Kebelakangan ni, aku tiba-tiba rajin pulak update blog kesayangan aku ni. Hahahh seriously, aku dah mula consider this blog as my little baby. Di sinilah aku boleh bercerita tentang kisah kehidupanku sehari-harian tanpa perlu aku risau atau memikirkan pandangan orang lain tentangku. Just me and my thoughts, fikirku. 

Pejam celik, pejam celik, bulan Mei sudah pun sampai ke pertengahan bulan dan tak lama lagi bulan Jun pula bakal menjelma. Masa berlalu begitu pantas sekali. Sampaikan aku terasa bagaikan bunga dandelion yang ditiup angin. dan angin itu pun terus membawa diriku jauh dari realiti. Saja nak bermelodramatik. :B Semalam 13/5 merupakan hari ibu dan aku cuma mampu ucapkan Selamat Hari Ibu melalui facebook sebab phone dah kekeringan kredit. :c Tapi, alhamdulillah aku dah berikan mak hadiah hari ibu dan dia pun dah rasa air tanganku yang pertama. Rasa gembira sangat sebab air tangan aku yang pertama menjadi dan merupakan hadiah Hari Ibu untuk ibu tersayang. Nasib baik jugaklah, aku dapat ilham nak buat kek tu sebelum balik ke Perlis. Kalau tak, memang tak sempatlah jawabnya.

Esok 14/1 pulak merupakan hari pertama untuk aku menempuh short semester. Aku terpaksa balik ke Perlis sementara kawan-kawanku yang lain sedang menikmati cuti semester mereka, Tapi, aku terima semuanya dengan redha. Walaupun aku agak terkilan sebab terpaksa berjauhan dengan keluarga dan kawan-kawan di KL tapi tak apalah. Lepas 25/6 aku akan balik jugak ke Kuala Lumpur dan bersiap sedia untuk bantu keluarga aku. Tolong keluarga aku untuk persiapan terakhir perkahwinan kakakku yang sulung, yang aku panggil, Kak Ira. InsyaAllah kalau tak ada aral yang melintang, akak bakal diijabkabulkan dengan tunangnya, Abang Khairul pada 7/7 dan resepsi bagi pihak perempuan pulak pada 8/7. Fun fact: Aku dan Abang Khairul share the same birthday, 25/3. :)

That's all for the time being, akan ku update lagi pada masa akan datang. :)

Kbye and Assalamualikum!
Atiqah

Post a Comment

What does the star gazer thinks...



<< D R E A M O N | A W A K E >>



© Layout made by tkh/mk. Removing any credit is shunned upon.